Контакти

Переможці

2019
Мiсце Компанія Бали
1 Bayadera Group 66,8

Bayadera Group

2 Roust Ukraine 63,2

Roust Ukraine

3 Nemiroff 55,6

Nemiroff

4 Дім марочних коньяків «Таврія» 47,3

Дім марочних коньяків «Таврія»

5 Bacardi-Martini Ukraine 45,4

Bacardi-Martini Ukraine

6 BOLGRAD 43,7

BOLGRAD

Мiсце Компанія Бали
1 The Coca-Cola Ukraine 90,1

The Coca-Cola Ukraine

2 Carlsberg Ukraine 81,0

Carlsberg Ukraine

3 IDS Borjomi Ukraine 65,7

IDS Borjomi Ukraine

4 Група Компаній «Нові Продукти» 64,6

Група Компаній «Нові Продукти»

5 Оболонь 47,7

Оболонь

6 AB InBev Efes 44,2

AB InBev Efes

Мiсце Компанія Бали
1 L'Oréal Ukraine 77,0

L'Oréal Ukraine

2 Johnson & Johnson Ukraine 61,6

Johnson & Johnson Ukraine

3 Bella Trade 54,2

Bella Trade

4 Kimberly-Clark Ukraine 49,8

Kimberly-Clark Ukraine

5 Henkel 44,4

Henkel

6 Корпорація «Біосфера» 43,5

Корпорація «Біосфера»

7 Avon 41.0

Avon

Мiсце Компанія Бали
1 Люстдорф 56,8

Люстдорф

2 Миронівський Хлібопродукт (МХП) 55,8

Миронівський Хлібопродукт (МХП)

3 Mareven Food Europe 53,8

Mareven Food Europe

4 ІЧНЯ 53,0

ІЧНЯ

5 Молочний Альянс 46,5

Молочний Альянс

6 Roshen 43,6

Roshen

7 ДМИТРУК 42,0

ДМИТРУК

РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Всеукраїнська Рекламна Коаліція у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group починаючи з 2013 року проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, яке щороку визначає імена кращих маркетинг команд України.

Ефективність маркетингових команд визначається за різними галузевими категоріями/індустріями, у яких працюють компанії. Ці категорії розроблені таким чином, щоб корелюватись з конкурсними категоріями Effie Awards Ukraine.


МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРАХУНКУ BEST MARKETING TEAMS 2025

Розрахунок базується на основі 5-ти критеріїв, а саме:

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на Effie Awards Ukraine (здобуття нагород у поточній конкурсній програмі, включаючи вихід у фінал)
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 6
    Silver – 12
    Gold – 24
    Grand Prix – 48

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на 4-х останніх креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств попереднього креативного сезону (наявність шорт-листів та нагород в конкурсних програмах Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, ADC*UA, Ukrainian Design:The Very Best of та IAB MIXX Awards)
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі обсягів комунікаційної активності брендів відповідно до рейтингів медіа бюджетів WGRP (ТБ). До розрахунку береться період дослідження: вересень минулого року – серпень поточного року включно

  • на основі показників комунікаційної активності компаній в диджитал (gemiusAdReal) - GRP в інтернеті (web та браузерні дані). До розрахунку береться період дослідження: вересень минулого року – серпень поточного року включно

  • на основі відповідей анкети дослідження від представників маркетинг-команд рекламодавців (брендів) стосовно рекламно-комунікаційної активності бренду/компанії

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.

    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:
  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки)

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, рекламодавці ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    НАЗВА КРИТЕРІЮ НАЗВА ДЖЕРЕЛА ДАНИХ ВАГА КРИТЕРІЮ
    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE Дані рейтингу ефективності рекламодавців
    України THE MOST EFFECTIVE MARKETER (Дані ВРК)
    50%
    Бали, отримані на креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агенцій України (Дані ВРК) 40%
    WGRP Дані ІТК 3,33%
    GRP в інтернеті (web та браузерні дані) - gemiusAdReal Дані Gemius Україна 3,33%
    Проходження анкетування щодо рекламно-комунікаційної активності компанії/бренду Результати опитування (Дані Factum Group Ukraine) 3,33%

    Збір даних та подальший аналіз проводиться серед представників маркетинг-відділів чи керівників компаній-рекламодавців в період вересень-листопад поточного року.

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу за умови наявності результатів хоча б у одному двох критеріїв фестивальної активності (Effie Awards Ukraine або Ukrainian Creative Awards). Базовий принцип – приділити головну увагу нагородам, які отримали маркетингові команди.

    Узагальнений рейтинг складається на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).