Контакти

Переможці

2019
Мiсце Компанія Бали
1 Bayadera Group 66,8

Bayadera Group

2 Roust Ukraine 63,2

Roust Ukraine

3 Nemiroff 55,6

Nemiroff

4 Дім марочних коньяків «Таврія» 47,3

Дім марочних коньяків «Таврія»

5 Bacardi-Martini Ukraine 45,4

Bacardi-Martini Ukraine

6 BOLGRAD 43,7

BOLGRAD

Мiсце Компанія Бали
1 The Coca-Cola Ukraine 90,1

The Coca-Cola Ukraine

2 Carlsberg Ukraine 81,0

Carlsberg Ukraine

3 IDS Borjomi Ukraine 65,7

IDS Borjomi Ukraine

4 Група Компаній «Нові Продукти» 64,6

Група Компаній «Нові Продукти»

5 Оболонь 47,7

Оболонь

6 AB InBev Efes 44,2

AB InBev Efes

Мiсце Компанія Бали
1 L'Oréal Ukraine 77,0

L'Oréal Ukraine

2 Johnson & Johnson Ukraine 61,6

Johnson & Johnson Ukraine

3 Bella Trade 54,2

Bella Trade

4 Kimberly-Clark Ukraine 49,8

Kimberly-Clark Ukraine

5 Henkel 44,4

Henkel

6 Корпорація «Біосфера» 43,5

Корпорація «Біосфера»

7 Avon 41.0

Avon

Мiсце Компанія Бали
1 Люстдорф 56,8

Люстдорф

2 Миронівський Хлібопродукт (МХП) 55,8

Миронівський Хлібопродукт (МХП)

3 Mareven Food Europe 53,8

Mareven Food Europe

4 ІЧНЯ 53,0

ІЧНЯ

5 Молочний Альянс 46,5

Молочний Альянс

6 Roshen 43,6

Roshen

7 ДМИТРУК 42,0

ДМИТРУК

РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Всеукраїнська Рекламна Коаліція у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group починаючи з 2013 року проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, яке щороку визначає імена кращих маркетинг команд України.

Ефективність маркетингових команд визначається за різними галузевими категоріями/індустріями, у яких працюють компанії. Ці категорії розроблені таким чином, щоб корелюватись з конкурсними категоріями Effie Awards Ukraine.



Методологія розрахунку BEST MARKETING TEAMS 2023 дещо змінена:

  • Ефективність команд оцінюється у розрізі 5-ти збірних категорій, що вміщують в собі групи декількох категорій/індустрій, у яких працюють компанії:
  • 1. ДЕРЖАВНІ УСТАНОВИ, СОЦІАЛЬНІ ФОНДИ, БЛАГОДІЙНІ, ДЕРЖАВНІ І ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІ

    2. ТОВАРИ ПОВСЯКДЕННОГО СПОЖИВАННЯ, FMCG: ПРОДУКТИ, НАПОЇ, КОРМ ДЛЯ ТВАРИН, ПОБУТОВІ ТОВАРИ І Т.Д.

    3. ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ

    4. ВСІ ВИДИ ПОСЛУГ: ФІНАНСОВІ, СТРАХОВІ, ТОРГІВЕЛЬНІ (ВКЛ. АЗС), ПОШТОВІ, ТРАНСПОРТНІ, ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ, ЗВ’ЯЗОК І Т.Д.

    5. ПРОМИСЛОВІСТЬ, ЕНЕРГЕТИКА, БУДІВНИЦТВО, НЕРУХОМІСТЬ, В2В, ТОВАРИ ТРИВАЛОГО КОРИСТУВАННЯ

  • Розрахунок базується на основі двох критеріїв, а саме - наявності нагород Effie Awards Ukraine 2023 та участі у опитуванні щодо змін бюджетів, активностей у 2023 році відносно 2022 року. Вага цих критеріїв складає по 50% кожна.


  • БАЗОВИЙ РОЗРАХУНОК РЕЙТИНГУ (загальновпроваджена повна методологія станом до 2023 року) :

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на Effie Awards Ukraine (здобуття нагород у поточній конкурсній програмі, включаючи вихід у фінал).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 6
    Silver – 12
    Gold – 24
    Grand Prix – 48

  • на основі балів, отриманих агентствами для своїх клієнтів (їх брендів) за нагороди на трьох останніх креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств попереднього креативного сезону (наявність шорт-листів та нагород в конкурсних програмах Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, ADC*UA та Ukrainian Design The Very Best of).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі обсягів комунікаційної активності брендів відповідно до рейтингів медіа бюджетів WGRP (ТБ) та Internet GRP. До розрахунку береться період дослідження: липень минулого року – червень поточного року включно.

  • на основі відповідей анкети дослідження від представників маркетинг команд рекламодавців (брендів) стосовно кількості проведених іміджевих і промокампаній, частки маркетингового бюджету, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність тощо.

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.

    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:
  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, рекламодавці ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів.

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    НАЗВА КРИТЕРІЮ НАЗВА ДЖЕРЕЛА ДАНИХ ВАГА КРИТЕРІЮ
    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE Дані рейтингу ефективності рекламодавців
    України THE MOST EFFECTIVE MARKETER
    30%
    Бали, отримані на креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств України 20%
    WGRP ДАНІ ІТК 10%
    GRP INTERNET Kantar Україна 10%
    КІЛЬКІСТЬ ІМІДЖЕВИХ КАМПАНІЙ РЕКЛАМОДАВЦЯ Опитування 10%
    КІЛЬКІСТЬ ПРОМОКАМПАНІЙ РЕКЛАМОДАВЦЯ Опитування 10%
    ЧАСТКА МАРКЕТИНГ БЮДЖЕТУ РЕКЛАМОДАВЦЯ, ЩО ВИДІЛЕНА НА РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНУ АКТИВНІСТЬ Опитування 10%

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу тільки за умови наявності результатів мінімум у двох критеріях:

  • наявності балів, отриманих на Effie Awards Ukraine, або креативних фестивалях,
  • наявності рекламодавця у рейтингу медійних бюджетів (показники WGRP для телебачення та GRP для інтернету), або наявності рекламодавця у результатах опитування.

  • Загалом рейтинг складається на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).

    У підсумковий залік рейтингу Best Marketing Teams включаються тільки ті галузеві категорії, в яких маркетингові команди - переможці, набрали не менше 50% балів. Крім переможців, до рейтингу включено маркетингові команди, які набрали не менше 40% балів рейтингу в категорії.