Контакти

Переможці

2020

АГРОБІЗНЕС, ТЕХНІКА, ДОБРИВА, СУПРОВОДЖУЮЧІ ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, В2В

Мiсце Компанія Бали
1 ALFA SMART AGRO 68

ALFA SMART AGRO

2 Kaizer & Company 47

Kaizer & Company

АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ

Мiсце Компанія Бали
1 Bayadera Group 98

Bayadera Group

2 Bacardi-Martini Ukraine 53

Bacardi-Martini Ukraine

3 Fathers Wine 45

Fathers Wine

БАНКІВСЬКІ, ФІНАНСОВІ, СТРАХОВІ ТА ІНШІ ПОСЛУГИ

Мiсце Компанія Бали
1 Mastercard Ukraine 86

Mastercard Ukraine

2 Moneyveo 66

Moneyveo

3 ПУМБ 63

ПУМБ

4 monobank 56

monobank

5 Ощадбанк 52

Ощадбанк

6 ПриватБанк 50

ПриватБанк

7-8 Промприлад.Реновація 48

Промприлад.Реновація

7-8 Ліга Пенсія 48

Ліга Пенсія

9 Forward Bank 40

Forward Bank

БЕЗАЛКОГОЛЬНІ, СЛАБОАЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ ТА ПИВО

Мiсце Компанія Бали
1 New Products Group 88

New Products Group

2 IDS Borjomi Ukraine 86

IDS Borjomi Ukraine

3 AB InBev Efes Ukraine 80

AB InBev Efes Ukraine

4 Jacobs Douwe Egberts Ukraine 75

Jacobs Douwe Egberts Ukraine

5 Carlsberg Ukraine 62

Carlsberg Ukraine

ЗДОРОВ’Я ТА КРАСА, ПОБУТОВІ ТОВАРИ

Мiсце Компанія Бали
1 Корпорація Біосфера 88

Корпорація Біосфера

2 L'Oréal Ukraine 78

L'Oréal Ukraine

3 Johnson & Johnson Ukraine 69

Johnson & Johnson Ukraine

4 Bella Trade 63

Bella Trade

5 Le Pelerin 43

Le Pelerin

ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ

Мiсце Компанія Бали
1 Фармацевтична компанія Дарниця 90

Фармацевтична компанія Дарниця

2-3 Київський Вітамінний Завод 67

Київський Вітамінний Завод

2-3 Люксоптика 67

Люксоптика

4 Bayer 66

Bayer

5 Arterium 59

Arterium

6 EVER Neuro Pharma 54

EVER Neuro Pharma

МЕДІА КОМПАНІЇ

Мiсце Компанія Бали
1-2 1+1 Media 66

1+1 Media

1-2 StarlightMedia 66

StarlightMedia

3 Медіа-холдинг «Медіа Група Україна»  56

Медіа-холдинг «Медіа Група Україна» 

4 Інтер 53

Інтер

МУЛЬТИБРЕНДОВІ ТА МУЛЬТИКАТЕГОРІЙНІ КОМПАНІЇ

Мiсце Компанія Бали
1 PepsiCo Ukraine 100

PepsiCo Ukraine

ОБЛАДНАННЯ, ТЕХНІКА, ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ ТА ОФИСУ, ЕЛЕКТРОНІКА

Мiсце Компанія Бали
1 Philips Ukraine 78

Philips Ukraine

2 Lenovo 66

Lenovo

3 Ecosoft 51

Ecosoft

ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ

Мiсце Компанія Бали
1 Danone Ukraine 95

Danone Ukraine

2 АВК 60

АВК

3 KOMO 59

KOMO

4 Галичина 56

Галичина

5 ТМ Приправка, ПП «СПС» 54

ТМ Приправка, ПП «СПС»

6 Lesaffre Ukraine 52

Lesaffre Ukraine

7 Компанія Ензим (Львівські дріжджі) 49

Компанія Ензим (Львівські дріжджі)

ПРОМИСЛОВІСТЬ, ЕНЕРГЕТИКА, БУДІВНИЦТВО, НЕРУХОМІСТЬ, СУПРОВОДЖУЮЧІ ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, В2В

Мiсце Компанія Бали
1 DTEK 67

DTEK

2 TERMO UNION 47

TERMO UNION

РЕСТОРАНИ, громадське харчування, кейтерингові послуги

Мiсце Компанія Бали
1 McDonald`s Ukraine 76

McDonald`s Ukraine

2 СушиЯ 57

СушиЯ

3 Veterano Brownie 55

Veterano Brownie

РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СУПЕРМАРКЕТИ, СПОЖИВЧІ СЕРВІСИ

Мiсце Компанія Бали
1 Rozetka 62

Rozetka

2 Нова Пошта 60

Нова Пошта

3 SILPO-FOOD (Fozzy) 58

SILPO-FOOD (Fozzy)

4-5 АЛЛО 55

АЛЛО

4-5 METRO C&C Ukraine 55

METRO C&C Ukraine

6 robota.ua 50

robota.ua

7 Корпорація АТБ 49

Корпорація АТБ

8 Gorgany 48

Gorgany

9-10 bæd stories 45

bæd stories

9-10 Zakaz.ua 45

Zakaz.ua

11 ЦУМ 40

ЦУМ

СОЦІАЛЬНІ ФОНДИ, БЛАГОДІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Мiсце Компанія Бали
1 Український культурний фонд 85

Український культурний фонд

2 Товариство Червоного Хреста України 73

Товариство Червоного Хреста України

3 UNICEF Ukraine 60

UNICEF Ukraine

4 Національний Демократичний Інститут 49

Національний Демократичний Інститут

5 ГО «Громадське телебачення» (hromadske.ua) 47

ГО «Громадське телебачення» (hromadske.ua)

6 UAnimals 45

UAnimals

7 Happy Paw 40

Happy Paw

ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, ІНТЕРНЕТ ТА ІНШІ ПОСЛУГИ ЗВ’ЯЗКУ

Мiсце Компанія Бали
1 Київстар 96

Київстар

2 Vodafone Ukraine 76

Vodafone Ukraine

ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ТА ПОСЛУГИ, АЗС, АВТОСЕРВІС

Мiсце Компанія Бали
1-2 UKLON 72

UKLON

1-2 Укрзалізниця 72

Укрзалізниця

3 Mitsubishi Motors Company Ukraine 69

Mitsubishi Motors Company Ukraine

4 Das WeltAuto 54

Das WeltAuto

5 KLO 45

KLO

ТУРИЗМ ТА ПОДОРОЖІ, ГОТЕЛІ, РОЗВАГИ, КУЛЬТУРА, СПОРТ, ОСВІТА

Мiсце Компанія Бали
1 Планета Кіно 83

Планета Кіно

2 Parimatch 61

Parimatch

3-4 Atlas Weekend 57

Atlas Weekend

3-4 Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» 57

Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість»

5 Sol' Modern Music School 47

Sol' Modern Music School

6 Closer 43

Closer

ТЮТЮНОВІ ВИРОБИ, ЕЛЕКТРОННІ СИГАРЕТИ

Мiсце Компанія Бали
1 Philip Morris Ukraine 80

Philip Morris Ukraine

2 FichLabs 63

FichLabs

РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Всеукраїнська Рекламна Коаліція у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group починаючи з 2013 року проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, яке щороку визначає імена кращих маркетинг команд України.

Ефективність маркетингових команд визначається за різними галузевими категоріями/індустріями, у яких працюють компанії. Ці категорії розроблені таким чином, щоб корелюватись з конкурсними категоріями Effie Awards Ukraine.


МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРАХУНКУ BEST MARKETING TEAMS 2024

Розрахунок базується на основі 5-ти критеріїв, а саме:

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на Effie Awards Ukraine (здобуття нагород у поточній конкурсній програмі, включаючи вихід у фінал).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 6
    Silver – 12
    Gold – 24
    Grand Prix – 48

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на 4-х останніх креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств попереднього креативного сезону (наявність шорт-листів та нагород в конкурсних програмах Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, ADC*UA, Ukrainian Design:The Very Best of та IAB MIXX Awards).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі обсягів комунікаційної активності брендів відповідно до рейтингів медіа бюджетів WGRP (ТБ). До розрахунку береться період дослідження: вересень минулого року – серпень поточного року включно.

  • на основі показників комунікаційної активності компаній в диджитал (gemiusAdReal) - GRP в інтернеті (web та браузерні дані). До розрахунку береться період дослідження: вересень минулого року – серпень поточного року включно.

  • на основі відповідей анкети дослідження від представників маркетинг-команд рекламодавців (брендів) стосовно рекламно-комунікаційної активності бренду/компанії.

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.

    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:
  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, рекламодавці ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів.

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    НАЗВА КРИТЕРІЮ НАЗВА ДЖЕРЕЛА ДАНИХ ВАГА КРИТЕРІЮ
    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE Дані рейтингу ефективності рекламодавців
    України THE MOST EFFECTIVE MARKETER (Дані ВРК)
    40%
    Бали, отримані на креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агенцій України (Дані ВРК) 25%
    WGRP Дані ІТК 10%
    GRP в інтернеті (web та браузерні дані) - gemiusAdReal Дані Gemius Україна 10%
    Проходження анкетування щодо рекламно-комунікаційної активності компанії/бренду. Результати опитування (Дані Factum Group Ukraine) 15%

    Збір даних та подальший аналіз проводиться серед представників маркетинг-відділів чи керівників компаній-рекламодавців в період вересень-листопад поточного року.

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу тільки за умови наявності результатів мінімум у двох критеріях.

    Загалом рейтинг складається на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).