Контакти

Переможці

2020

АГРОБІЗНЕС, ТЕХНІКА, ДОБРИВА, СУПРОВОДЖУЮЧІ ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, В2В

Мiсце Компанія Бали
1 ALFA SMART AGRO 68

ALFA SMART AGRO

2 Kaizer & Company 47

Kaizer & Company

АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ

Мiсце Компанія Бали
1 Bayadera Group 98

Bayadera Group

2 Bacardi-Martini Ukraine 53

Bacardi-Martini Ukraine

3 Fathers Wine 45

Fathers Wine

БАНКІВСЬКІ, ФІНАНСОВІ, СТРАХОВІ ТА ІНШІ ПОСЛУГИ

Мiсце Компанія Бали
1 Mastercard Ukraine 86

Mastercard Ukraine

2 Moneyveo 66

Moneyveo

3 ПУМБ 63

ПУМБ

4 monobank 56

monobank

5 Ощадбанк 52

Ощадбанк

6 ПриватБанк 50

ПриватБанк

7-8 Промприлад.Реновація 48

Промприлад.Реновація

7-8 Ліга Пенсія 48

Ліга Пенсія

9 Forward Bank 40

Forward Bank

БЕЗАЛКОГОЛЬНІ, СЛАБОАЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ ТА ПИВО

Мiсце Компанія Бали
1 New Products Group 88

New Products Group

2 IDS Borjomi Ukraine 86

IDS Borjomi Ukraine

3 AB InBev Efes Ukraine 80

AB InBev Efes Ukraine

4 Jacobs Douwe Egberts Ukraine 75

Jacobs Douwe Egberts Ukraine

5 Carlsberg Ukraine 62

Carlsberg Ukraine

ЗДОРОВ’Я ТА КРАСА, ПОБУТОВІ ТОВАРИ

Мiсце Компанія Бали
1 Корпорація Біосфера 88

Корпорація Біосфера

2 L'Oréal Ukraine 78

L'Oréal Ukraine

3 Johnson & Johnson Ukraine 69

Johnson & Johnson Ukraine

4 Bella Trade 63

Bella Trade

5 Le Pelerin 43

Le Pelerin

ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ

Мiсце Компанія Бали
1 Фармацевтична компанія Дарниця 90

Фармацевтична компанія Дарниця

2-3 Київський Вітамінний Завод 67

Київський Вітамінний Завод

2-3 Люксоптика 67

Люксоптика

4 Bayer 66

Bayer

5 Arterium 59

Arterium

6 EVER Neuro Pharma 54

EVER Neuro Pharma

МЕДІА КОМПАНІЇ

Мiсце Компанія Бали
1-2 1+1 Media 66

1+1 Media

1-2 StarlightMedia 66

StarlightMedia

3 Медіа-холдинг «Медіа Група Україна»  56

Медіа-холдинг «Медіа Група Україна» 

4 Інтер 53

Інтер

МУЛЬТИБРЕНДОВІ ТА МУЛЬТИКАТЕГОРІЙНІ КОМПАНІЇ

Мiсце Компанія Бали
1 PepsiCo Ukraine 100

PepsiCo Ukraine

ОБЛАДНАННЯ, ТЕХНІКА, ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ ТА ОФИСУ, ЕЛЕКТРОНІКА

Мiсце Компанія Бали
1 Philips Ukraine 78

Philips Ukraine

2 Lenovo 66

Lenovo

3 Ecosoft 51

Ecosoft

ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ

Мiсце Компанія Бали
1 Danone Ukraine 95

Danone Ukraine

2 АВК 60

АВК

3 KOMO 59

KOMO

4 Галичина 56

Галичина

5 ТМ Приправка, ПП «СПС» 54

ТМ Приправка, ПП «СПС»

6 Lesaffre Ukraine 52

Lesaffre Ukraine

7 Компанія Ензим (Львівські дріжджі) 49

Компанія Ензим (Львівські дріжджі)

ПРОМИСЛОВІСТЬ, ЕНЕРГЕТИКА, БУДІВНИЦТВО, НЕРУХОМІСТЬ, СУПРОВОДЖУЮЧІ ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ, В2В

Мiсце Компанія Бали
1 DTEK 67

DTEK

2 TERMO UNION 47

TERMO UNION

РЕСТОРАНИ, громадське харчування, кейтерингові послуги

Мiсце Компанія Бали
1 McDonald`s Ukraine 76

McDonald`s Ukraine

2 СушиЯ 57

СушиЯ

3 Veterano Brownie 55

Veterano Brownie

РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СУПЕРМАРКЕТИ, СПОЖИВЧІ СЕРВІСИ

Мiсце Компанія Бали
1 Rozetka 62

Rozetka

2 Нова Пошта 60

Нова Пошта

3 SILPO-FOOD (Fozzy) 58

SILPO-FOOD (Fozzy)

4-5 АЛЛО 55

АЛЛО

4-5 METRO C&C Ukraine 55

METRO C&C Ukraine

6 robota.ua 50

robota.ua

7 Корпорація АТБ 49

Корпорація АТБ

8 Gorgany 48

Gorgany

9-10 bæd stories 45

bæd stories

9-10 Zakaz.ua 45

Zakaz.ua

11 ЦУМ 40

ЦУМ

СОЦІАЛЬНІ ФОНДИ, БЛАГОДІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Мiсце Компанія Бали
1 Український культурний фонд 85

Український культурний фонд

2 Товариство Червоного Хреста України 73

Товариство Червоного Хреста України

3 UNICEF Ukraine 60

UNICEF Ukraine

4 Національний Демократичний Інститут 49

Національний Демократичний Інститут

5 ГО «Громадське телебачення» (hromadske.ua) 47

ГО «Громадське телебачення» (hromadske.ua)

6 UAnimals 45

UAnimals

7 Happy Paw 40

Happy Paw

ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ, ІНТЕРНЕТ ТА ІНШІ ПОСЛУГИ ЗВ’ЯЗКУ

Мiсце Компанія Бали
1 Київстар 96

Київстар

2 Vodafone Ukraine 76

Vodafone Ukraine

ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ТА ПОСЛУГИ, АЗС, АВТОСЕРВІС

Мiсце Компанія Бали
1-2 UKLON 72

UKLON

1-2 Укрзалізниця 72

Укрзалізниця

3 Mitsubishi Motors Company Ukraine 69

Mitsubishi Motors Company Ukraine

4 Das WeltAuto 54

Das WeltAuto

5 KLO 45

KLO

ТУРИЗМ ТА ПОДОРОЖІ, ГОТЕЛІ, РОЗВАГИ, КУЛЬТУРА, СПОРТ, ОСВІТА

Мiсце Компанія Бали
1 Планета Кіно 83

Планета Кіно

2 Parimatch 61

Parimatch

3-4 Atlas Weekend 57

Atlas Weekend

3-4 Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» 57

Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість»

5 Sol' Modern Music School 47

Sol' Modern Music School

6 Closer 43

Closer

ТЮТЮНОВІ ВИРОБИ, ЕЛЕКТРОННІ СИГАРЕТИ

Мiсце Компанія Бали
1 Philip Morris Ukraine 80

Philip Morris Ukraine

2 FichLabs 63

FichLabs

РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Всеукраїнська Рекламна Коаліція у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group починаючи з 2013 року проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, яке щороку визначає імена кращих маркетинг команд України.

Ефективність маркетингових команд визначається за різними галузевими категоріями/індустріями, у яких працюють компанії. Ці категорії розроблені таким чином, щоб корелюватись з конкурсними категоріями Effie Awards Ukraine.



Методологія розрахунку BEST MARKETING TEAMS 2023 дещо змінена:

  • Ефективність команд оцінюється у розрізі 5-ти збірних категорій, що вміщують в собі групи декількох категорій/індустрій, у яких працюють компанії:
  • 1. ДЕРЖАВНІ УСТАНОВИ, СОЦІАЛЬНІ ФОНДИ, БЛАГОДІЙНІ, ДЕРЖАВНІ І ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІ

    2. ТОВАРИ ПОВСЯКДЕННОГО СПОЖИВАННЯ, FMCG: ПРОДУКТИ, НАПОЇ, КОРМ ДЛЯ ТВАРИН, ПОБУТОВІ ТОВАРИ І Т.Д.

    3. ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ

    4. ВСІ ВИДИ ПОСЛУГ: ФІНАНСОВІ, СТРАХОВІ, ТОРГІВЕЛЬНІ (ВКЛ. АЗС), ПОШТОВІ, ТРАНСПОРТНІ, ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ, ЗВ’ЯЗОК І Т.Д.

    5. ПРОМИСЛОВІСТЬ, ЕНЕРГЕТИКА, БУДІВНИЦТВО, НЕРУХОМІСТЬ, В2В, ТОВАРИ ТРИВАЛОГО КОРИСТУВАННЯ

  • Розрахунок базується на основі двох критеріїв, а саме - наявності нагород Effie Awards Ukraine 2023 та участі у опитуванні щодо змін бюджетів, активностей у 2023 році відносно 2022 року. Вага цих критеріїв складає по 50% кожна.


  • БАЗОВИЙ РОЗРАХУНОК РЕЙТИНГУ (загальновпроваджена повна методологія станом до 2023 року) :

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на Effie Awards Ukraine (здобуття нагород у поточній конкурсній програмі, включаючи вихід у фінал).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 6
    Silver – 12
    Gold – 24
    Grand Prix – 48

  • на основі балів, отриманих агентствами для своїх клієнтів (їх брендів) за нагороди на трьох останніх креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств попереднього креативного сезону (наявність шорт-листів та нагород в конкурсних програмах Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, ADC*UA та Ukrainian Design The Very Best of).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі обсягів комунікаційної активності брендів відповідно до рейтингів медіа бюджетів WGRP (ТБ) та Internet GRP. До розрахунку береться період дослідження: липень минулого року – червень поточного року включно.

  • на основі відповідей анкети дослідження від представників маркетинг команд рекламодавців (брендів) стосовно кількості проведених іміджевих і промокампаній, частки маркетингового бюджету, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність тощо.

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.

    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:
  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, рекламодавці ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів.

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    НАЗВА КРИТЕРІЮ НАЗВА ДЖЕРЕЛА ДАНИХ ВАГА КРИТЕРІЮ
    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE Дані рейтингу ефективності рекламодавців
    України THE MOST EFFECTIVE MARKETER
    30%
    Бали, отримані на креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств України 20%
    WGRP ДАНІ ІТК 10%
    GRP INTERNET Kantar Україна 10%
    КІЛЬКІСТЬ ІМІДЖЕВИХ КАМПАНІЙ РЕКЛАМОДАВЦЯ Опитування 10%
    КІЛЬКІСТЬ ПРОМОКАМПАНІЙ РЕКЛАМОДАВЦЯ Опитування 10%
    ЧАСТКА МАРКЕТИНГ БЮДЖЕТУ РЕКЛАМОДАВЦЯ, ЩО ВИДІЛЕНА НА РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНУ АКТИВНІСТЬ Опитування 10%

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу тільки за умови наявності результатів мінімум у двох критеріях:

  • наявності балів, отриманих на Effie Awards Ukraine, або креативних фестивалях,
  • наявності рекламодавця у рейтингу медійних бюджетів (показники WGRP для телебачення та GRP для інтернету), або наявності рекламодавця у результатах опитування.

  • Загалом рейтинг складається на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).

    У підсумковий залік рейтингу Best Marketing Teams включаються тільки ті галузеві категорії, в яких маркетингові команди - переможці, набрали не менше 50% балів. Крім переможців, до рейтингу включено маркетингові команди, які набрали не менше 40% балів рейтингу в категорії.