Контакти

Переможці

2021

АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ

Мiсце Компанія Бали
1 Bayadera Group 91

Bayadera Group

2 Bacardi-Martini Ukraine 68

Bacardi-Martini Ukraine

3-4 Artwinery: Артемівський Завод Шампанських Вин 58

Artwinery: Артемівський Завод Шампанських Вин

3-4 Дім марочних коньяків Таврія 58

Дім марочних коньяків Таврія

5 Father's Wine 48

Father's Wine

БАНКІВСЬКІ, ФІНАНСОВІ, СТРАХОВІ, ЮРИДИЧНІ ТА ІНШІ ПОСЛУГИ

Мiсце Компанія Бали
1 ПУМБ 89

ПУМБ

2 Mastercard Ukraine 84

Mastercard Ukraine

3 Європейський банк реконструкції та розвитку 75

Європейський банк реконструкції та розвитку

4 Альфа-Банк 71

Альфа-Банк

5 Visa 67

Visa

6 Mazars 61

Mazars

7 monobank 57

monobank

8 Страхова компанія ARX 52

Страхова компанія ARX

9 AGA Partners law firm 51

AGA Partners law firm

10 Промприлад.Реновація 49

Промприлад.Реновація

11 EasySoft 44

EasySoft

12 Asters Law Firm 43

Asters Law Firm

БЕЗАЛКОГОЛЬНІ, СЛАБОАЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ ТА ПИВО

Мiсце Компанія Бали
1 AB InBev Efes 89

AB InBev Efes

2 The Coca-Cola Company 85

The Coca-Cola Company

3 Carlsberg Ukraine 74

Carlsberg Ukraine

4 IDS Borjomi Ukraine 60

IDS Borjomi Ukraine

В2В, БУДІВНИЦТВО, НЕРУХОМІСТЬ, АРХІТЕКТУРНІ ПОСЛУГИ ТА СУПУТНІ ТОВАРИ, ПРОМИСЛОВІСТЬ, ЕНЕРГЕТИКА

Мiсце Компанія Бали
1 Студія архітектури та дизайну Юлі Чульської 59

Студія архітектури та дизайну Юлі Чульської

2-3 Maresto 57

Maresto

2-3 TECHIIA holding 57

TECHIIA holding

4 UNIT.City 53

UNIT.City

5-6 Група компаній DIM  52

Група компаній DIM 

5-6 ЛУН 52

ЛУН

7 GeoDesign 49

GeoDesign

ЗДОРОВ’Я ТА КРАСА, ПОБУТОВІ ТОВАРИ

Мiсце Компанія Бали
1 L'Oréal Ukraine 80

L'Oréal Ukraine

2 Avon Cosmetics Ukraine 71

Avon Cosmetics Ukraine

3 Корпорація Біосфера 68

Корпорація Біосфера

4 Bella Trade 65

Bella Trade

5 Oriflame Cosmetics 54

Oriflame Cosmetics

ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ

Мiсце Компанія Бали
1 УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО «ПРО-ФАРМА» 63

УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО «ПРО-ФАРМА»

2 Bayer 59

Bayer

3 Biocodex Ukraine 56

Biocodex Ukraine

4-5 GSK Pharmaceuticals Ukraine 55

GSK Pharmaceuticals Ukraine

4-5 Reckitt Benckiser Household & Healthcare Ukraine 55

Reckitt Benckiser Household & Healthcare Ukraine

6 DELTA MEDICAL PROMOTIONS AG 53

DELTA MEDICAL PROMOTIONS AG

7 Roche Ukraine 51

Roche Ukraine

8 Teva Ukraine 50

Teva Ukraine

9 CASCADE MEDICAL REGIONS 43

CASCADE MEDICAL REGIONS

10 JGL Ukraine 41

JGL Ukraine

МЕДІА КОМПАНІЇ

Мiсце Компанія Бали
1 StarlightMedia 95

StarlightMedia

2 Медіа Група Україна 91

Медіа Група Україна

3 1+1 Media 68

1+1 Media

МУЛЬТИБРЕНДОВІ ТА МУЛЬТИКАТЕГОРІЙНІ КОМПАНІЇ

Мiсце Компанія Бали
1 PepsiCo Ukraine 92

PepsiCo Ukraine

2 Nestlé Ukraine 70

Nestlé Ukraine

3 Unilever 68

Unilever

4 New Products Group 59

New Products Group

ОБЛАДНАННЯ, ТЕХНІКА, ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ ТА ОФІСУ, ЕЛЕКТРОНІКА

Мiсце Компанія Бали
1 Lenovo 95

Lenovo

2 Philips Ukraine 72

Philips Ukraine

3 LG Electronics Ukraine 65

LG Electronics Ukraine

4 Ecosoft 59

Ecosoft

ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ

Мiсце Компанія Бали
1 Ferrero Ukraine 82

Ferrero Ukraine

2 Danone Ukraine 75

Danone Ukraine

3 МХП 74

МХП

4 Молокія 69

Молокія

5 Корпорація ROSHEN 43

Корпорація ROSHEN

РЕСТОРАНИ, громадське харчування, кейтерингові послуги

Мiсце Компанія Бали
1 McDonald’s Ukraine 97

McDonald’s Ukraine

2 Черноморка 86

Черноморка

3-4 Львівський холдинг "Акурат" 52

Львівський холдинг "Акурат"

3-4 Мережа ресторанів Фамілія 52

Мережа ресторанів Фамілія

РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СУПЕРМАРКЕТИ, СПОЖИВЧІ СЕРВІСИ

Мiсце Компанія Бали
1 Нова Пошта 83

Нова Пошта

2 Епіцентр 79

Епіцентр

3 Rozetka 59

Rozetka

4 FOZZY GROUP (Сільпо) 53

FOZZY GROUP (Сільпо)

5 METRO Ukraine 52

METRO Ukraine

6 АТБ-МАРКЕТ 51

АТБ-МАРКЕТ

7 OLX Ukraine 42

OLX Ukraine

8-10 INTERTOP 40

INTERTOP

8-10 Укрпошта 40

Укрпошта

8-10 SOVA jewelry house 40

SOVA jewelry house

СОЦІАЛЬНІ ФОНДИ, БЛАГОДІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Мiсце Компанія Бали
1 Благодійна організація “100% Життя” 88

Благодійна організація “100% Життя”

2 БО “Міжнародний благодійний Фонд Музею Голодомору” 78

БО “Міжнародний благодійний Фонд Музею Голодомору”

3 Благодійний фонд «Таблеточки» 66

Благодійний фонд «Таблеточки»

4 UNICEF Ukraine 60

UNICEF Ukraine

5 UCBI - Українська ініціатива зміцнення громадської довіри (USAID Ukraine) 54

UCBI - Українська ініціатива зміцнення громадської довіри (USAID Ukraine)

6 ГО "ЕКО-ОПТИМІСТИ" 53

ГО "ЕКО-ОПТИМІСТИ"

7 КиївПрайд 52

КиївПрайд

8 Національний Демократичний Інститут 51

Національний Демократичний Інститут

9 ГС "Коаліція онкопацієнтів України"/Громадська ініціатива «Рік обізнаності про рак легені» 46

ГС "Коаліція онкопацієнтів України"/Громадська ініціатива «Рік обізнаності про рак легені»

10 Український культурний фонд 44

Український культурний фонд

11 Товариство Червоного Хреста України 43

Товариство Червоного Хреста України

12 UAnimals 42

UAnimals

13-14 Міжнародна організація з міграції в Україні 40

Міжнародна організація з міграції в Україні

13-14 Amnesty International в Україні 40

Amnesty International в Україні

ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ТА ІНТЕРНЕТ ПОСЛУГИ, ПРОВАЙДЕРИ ТБ ТА ВІДЕО

Мiсце Компанія Бали
1 Київстар 95

Київстар

2 SWEET.TV 70

SWEET.TV

3 Vodafone Ukraine 68

Vodafone Ukraine

ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Мiсце Компанія Бали
1 LEGO Ukraine 80

LEGO Ukraine

ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ТА ПОСЛУГИ, АЗС, АВТОСЕРВІС

Мiсце Компанія Бали
1 Peugeot Citroen Ukraine 70

Peugeot Citroen Ukraine

2 UKLON 64

UKLON

3 Bolt 58

Bolt

ТУРИЗМ ТА ПОДОРОЖІ, ГОТЕЛІ, РОЗВАГИ, КУЛЬТУРА, СПОРТ, ОСВІТА

Мiсце Компанія Бали
1 Parimatch 70

Parimatch

2 Closer 68

Closer

3 Планета Кіно 64

Планета Кіно

4 NAMU (Національний художній музей України) 62

NAMU (Національний художній музей України)

5 Мистецький арсенал 61

Мистецький арсенал

ТЮТЮНОВІ ВИРОБИ, ЕЛЕКТРОННІ СИГАРЕТИ

Мiсце Компанія Бали
1 Philip Morris Ukraine 70

Philip Morris Ukraine

РЕЙТИНГИ РЕКЛАМОДАВЦІВ BEST MARKETING TEAMS

Всеукраїнська Рекламна Коаліція у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group починаючи з 2013 року проводять дослідження рекламно-комунікаційного ринку, яке щороку визначає імена кращих маркетинг команд України.

Ефективність маркетингових команд визначається за різними галузевими категоріями/індустріями, у яких працюють компанії. Ці категорії розроблені таким чином, щоб корелюватись з конкурсними категоріями Effie Awards Ukraine.


МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРАХУНКУ BEST MARKETING TEAMS 2024

Розрахунок базується на основі 5-ти критеріїв, а саме:

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на Effie Awards Ukraine (здобуття нагород у поточній конкурсній програмі, включаючи вихід у фінал).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 6
    Silver – 12
    Gold – 24
    Grand Prix – 48

  • на основі балів, отриманих рекламодавцями (брендами) за нагороди на 4-х останніх креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards, що входять до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств попереднього креативного сезону (наявність шорт-листів та нагород в конкурсних програмах Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, ADC*UA, Ukrainian Design:The Very Best of та IAB MIXX Awards).
  • Всі нагороди агентств розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти. У свою чергу отримані відповідні бали переходять до відповідних клієнтів агентства.

    Система начислення балів:

    Shortlist – 2
    Bronze – 4
    Silver – 6
    Gold – 8
    Best of contest – 10
    Grand Prix – 15

  • на основі обсягів комунікаційної активності брендів відповідно до рейтингів медіа бюджетів WGRP (ТБ). До розрахунку береться період дослідження: вересень минулого року – серпень поточного року включно.

  • на основі показників комунікаційної активності компаній в диджитал (gemiusAdReal) - GRP в інтернеті (web та браузерні дані). До розрахунку береться період дослідження: вересень минулого року – серпень поточного року включно.

  • на основі відповідей анкети дослідження від представників маркетинг-команд рекламодавців (брендів) стосовно рекламно-комунікаційної активності бренду/компанії.

  • Всі вищевказані показники окремо зводяться, в результаті чого за кожним показником (критерієм) складається окремий рейтинг рекламодавців в рамках кожної галузевої категорії, яка відповідає сфері діяльності того чи іншого рекламодавця.

    Далі розраховується кількість балів за місця у рейтингах за критеріями:

  • за місця у рейтингах нараховуються такі бали:
  • 1 місце – 100 балів,
    2 місце – 90 балів,
    3 місце – 80 балів,
    4 місце – 70 балів,
    5 місце – 60 балів,
    6 місце – 50 балів,
    7 місце – 40 балів,
    8 місце – 30 балів,
    9 місце – 20 балів,
    10 місце – 10 балів,
    всі місця, що нижчі 10-го – по 5 балів

  • кількість балів, що презентовані у самих рейтингах, в розрахунок не беруться, важливими є тільки місця в рейтингах (ранки),

  • у випадку, якщо рекламодавці розділяють одну позицію (місце) у рейтингу, зараховується значення, що відповідає найбільш високому ранку.

    Наприклад, рекламодавці ділять місця 5-7 з однаковою величиною балів в рейтингу ефективності: всі трьом за місце 5-7 буде нараховано по 60 балів.

  • Далі розраховуються наступні вагові коефіцієнти для зведення результатів за всіма показниками.

    Зведення балів за вищевказаними критеріями:

    НАЗВА КРИТЕРІЮ НАЗВА ДЖЕРЕЛА ДАНИХ ВАГА КРИТЕРІЮ
    Бали, отримані на EFFIE AWARDS UKRAINE Дані рейтингу ефективності рекламодавців
    України THE MOST EFFECTIVE MARKETER (Дані ВРК)
    40%
    Бали, отримані на креативних фестивалях Ukrainian Creative Awards Дані Національного рейтингу креативності комунікаційних агенцій України (Дані ВРК) 25%
    WGRP Дані ІТК 10%
    GRP в інтернеті (web та браузерні дані) - gemiusAdReal Дані Gemius Україна 10%
    Проходження анкетування щодо рекламно-комунікаційної активності компанії/бренду. Результати опитування (Дані Factum Group Ukraine) 15%

    Збір даних та подальший аналіз проводиться серед представників маркетинг-відділів чи керівників компаній-рекламодавців в період вересень-листопад поточного року.

    Рекламодавці стають учасниками рейтингу тільки за умови наявності результатів мінімум у двох критеріях.

    Загалом рейтинг складається на підставі балів, одержаних рекламодавцем за всіма критеріями рейтингу, шляхом додавання всіх результатів. За відсутності одного з критеріїв в розрахунок іде значення «0» за цим критерієм. У підсумку виходить остаточний бал, який вноситься до рейтингу кожної галузевої категорії і відповідно отримує своє місце (ранк).